niedziela, 9 października 2011

Metamorfoza: alllutka

MAKIJAŻ:
przed:
 Masz zbyt mocny makijaż (co wygląda trochę strasznie), ale kolorystycznie pasuje do stroju, co daje wielki plus. Brwi osobiście mi się nie podobają, ale dobrze komponują się z makijażem.

po:
Według mnie, nawet ładnie wyszło. Oczy pomalowałam najpierw na biało, potem na beżowo czerwono, a następnie cieniowałam czarnym cieniem. Na dolnej części oka użyłam eyelinera. Usta pomalowałam najpierw na czerwono, a następnie dodałam brązową warstwę szminki. Usta musnęłam brązem.

STRÓJ:
przed:
Nawet ładnie, chodź  nie w moim stylu. Wszystko do siebie pasuje, oprócz krawatu - przez niego twoja dolka kojarzy  mi się z klaunem.

po: 
Strój w sam raz na dyskotekę - dzięki kurtce nie wydaje się być zbyt elegancki. Pod czarną spódniczką jest jeszcze jedna czarna spódniczka (obcisła), a pod srebrną bluzką czarna bluzka. Resztę widać na obrazku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz