wtorek, 4 października 2011

Metamorfoza: nateczek1

MAKIJAŻ:
przed:
Bardzo ładne części twarzy, ale usta są trochę za wysoko. Użyłaś też za dużo maskary, w efekcie oczy są trochę za ciemne dookoła.


po:
Zmieniłam kolor włosów, żeby bardziej pasował do stroju. Oczy najpierw pomalowałam na beżowo, potem dodałam czerwoną warstwę, a następnie cieniowałam na czarno. W zewnętrznych katach oczu jest maskara. Dolna część oka pomalowałam eyelinerem, a usta najpierw pomalowałam na czerwono, a potem dodałam druga warstwę w kolorze beżowo-fioletowym (trudno mi powiedzieć jaki to kolor - jest na ostatniej stronie kosmetyków).


STRÓJ:
przed:
Ładnie, ale kurtka zlewa się z bluzką, więc jest tam tak trochę pusto.


po:
Jesienna stylizacja w odcieniach brązu. Nie ma tu za dużo do opisywania - nad spódniczką jest brązowy pasek.

1 komentarz:

  1. makijaż extra, akurat na party. Stylizacja taka szara,ale też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń