poniedziałek, 3 października 2011

Metamorfoza: Candy-GirlFun

MAKIJAŻ:
przed:
Nawet ładnie, chodź efekt psują te czerwone soczewki.


po:
Oczy pomalowałam 3 kolorami - użyłam najpierw wrzosowego, potem fioletowego, a następnie cieniowałam czarnym. Nie bardzo jest to widoczne, ale użyłam różowej kredki (cienia) w wewnętrznych kontach oczu. Eyelinera użyłam tylko na dolnej części oczu. Usta pomalowałam beżową szminką, a poliki lekko musnęłam wrzosowym pudrem. Reszta (kolczyki i fryzura) jest widoczna.


STRÓJ:
przed:
Bardzo podoba mi się ten strój - torebka bardzo pasuje do naszyjnika.

po:
Widzę, że jesteś fanką gothu, dlatego starałam się zrobić 'mroczną stylizację', chodź nie za bardzo mi się to udało.. Pod beżową spódniczką jest jeszcze jedna, czarna spódniczka, natomiast pod czarną koszulą (na górze) jest koszulka (przypominająca gorset), a to czarne wystające pod paskiem to żakiet.

1 komentarz:

  1. od jakiegoś czasu tak, podoba mi się ten styl. Metamorfoza prześliczna ! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń