niedziela, 6 listopada 2011

Metamorfoza: CharmerWiktoria

MAKIJAŻ:
przed:
Dałaś za wysoko oczy, więc twarz twojej dollki wygląda jakby była wydłużona, ale ładnie to wygląda.

po:
Najpierw pomaluj oczy na czarno i dodaj małą warstwę czerwonego cienia po bokach (tak, żeby ledwo co było go widać). Następnie kąciki oczu pomaluj na biało. Wiśniową kredką do oczu pomaluj oczy nad czarnym cieniem i pomaluj zewnętrzne części oczu (tylko kawałek) czarnym tuszem do rzęs.
STRÓJ: 
przed:
Ładnie, ale za mało dodatków.

po:
 Miałam wenę twórczą i zrobiłam 2 stylizacje. Masz bardzo dużo ubrań w szafie, więc nie było to trudne. W pierwszej stylizacji użyłam dużo czarnych dodatków, a żeby nie było nudno, to dodałam taka jesienną spódniczkę. Druga stylizacja jest na imprezę. Fiolet po połączeniu z czernią bardzo ładnie wygląda, dlatego użyłam fioletową spódniczkę i czarne dodatki. Ładnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz