sobota, 5 listopada 2011

Metamorfoza: Walla199

MAKIJAŻ:
przed:
Bardzo podoba mi się pomysł z dodaniem białego linera w kącikach oczu. Ogólnie twoja dollka jest ładna i ma dobrze dobrane części twarzy.

po:
Miałam problem z wybraniem szminki, dlatego dałam najciemniejszą - zmień kolor ust na ciemny róż, albo kolor skóry na blady i będzie dobrze ;D

STRÓJ:
przed:
 Widzę, że zrobiłaś strój Halloweenowy, ale to święto już minęło, więc pora zmienić ubrania :) W tej stylizacji jest za mało dodatków - nie ma ani paska, ani torebki, ani naszyjnika i bransoletki, a buty zlewają się z rajstopami.

po:
Trochę krzywo założyłam ubrania, ale widać tak mniej więcej jak to miało wyglądać - pod beżową spódniczką jest sukienka. Resztę rzeczy chyba widać ;D

1 komentarz:

  1. akurat zmieniałam strój z halloweena :) heh dzięki , podoba mi się strój po **

    OdpowiedzUsuń