czwartek, 26 lipca 2012

Metamorfoza: AntyHannahPuppy


STRÓJ
przed:

Jest dobrze, nawet bardzo dobrze. Świetnie połączyłaś 3 pary butów, co daje efekt jakby były na koturnach. Do tego legginsy, czarna bluzka i kamizelka, to fajne połączenie. Jedynie nie podoba mi się ta kokardka na ręce i krzyż - przez nie jest za dużo szczegółów. Ale ogólnie stylizacja jest fajna.

po:

Widzę, że gustujesz w ciemnych kolorach, dlatego moja stylizacja w większej części jest czarna. Pod niebieską spódniczką jest jeszcze czarna miniówka i pasek z ćwiekami - chciałam, żeby pasował do żakietu i drugiego paska.
MAKIJAŻ
przed:

Według mnie jest świetnie i nic nie trzeba poprawiać.

po:

Przed było lepiej, więc za bardzo nie miałam czego poprawiać. Użyłam granatowego, purpurowego, czarnego i białego cienia do oczu. Linerem pomalowałam tylko górną część oka. Górne rzęsy wydłużyłam, a dolne pogrubiłam. Do tego pomalowałam poliki szarym pudrem, a usta błyszczykiem. Dodałam też kolczyki.

DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

1 komentarz:

  1. Już obserwuję;p
    Wracając do metamorfozy - bardzo mi się podoba. Na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń