czwartek, 26 lipca 2012

Metamorfoza: suakieem


STRÓJ

przed:

Niby dobrze, ale za mało. Co prawda kolorystycznie wszystko jest ok (fiolet pasuje do niebieskiego), ale zastąpiłabym tą torebkę jakąś ciemniejszą. Do tego masz na sobie mało rzeczy. Sukienka, buty i torebka to bardzo minimalistyczne połączenie - dodałabym tu czegoś więcej.

po:

Myślę, że jest dobrze. Bardzo podobają mi się połączenia czerni, złota i brązu - wtedy strój nie wygląda nudno. Zastanawiałam się nad daniem tej spódniczki zamiast bluzki, ale nie miałaś jakiś obcisłych pasujących szortów.

MAKIJAŻ

przed: 

Masz trochę mało kosmetyków, ale to pewnie przez to, że nie jesteś SS. Polecam ci kupić farby Brave - można nimi zastąpić zwyczajny cień do oczu, a kosztują tylko 15 sm. Ale twoja dollka sama w sobie nie jest zła

po:

Twoja dollka teraz przypomina trochę Emmę Watson. Nie wiem, czy to dobrze, ale mi się podoba ;] Do makijażu użyłam różowego i beżowego cienia. Usta pomalowałam najpierw w rogach różową szminką, a potem całe pokryłam beżową szminką.


DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz