czwartek, 26 lipca 2012

Metamorfoza Dunia15


Przed:Nic mi się nie podoba,zwyjątkiem włosów i ich koloru.
Nie lubię ciemnej karnacji,tych ust i oczu.Makijaż jest w miare,ale skoro
robisz jasny delikatny makijaż,to nie wiem co robi tu ta szminka.Irytuje mnie
ten piepszyk.Policzki nie są równo pomalowane.Ocena 5/10

Po:Jest podobnie,ale czy lepiej sami oceńcie.Zmieniłam tylko makijaż,który
był ciężki do wykonania bo nie umiem malowac tych oczu.Długo również
zastanawiałam się nad kolorem szminki w końcu wybrałam delikatny róż.
Nie łatwo było Ci wybrac włosy,jednak też wybrałam dłuższe.

Przed:Coś malutka ta twoja lalka:)Stylizacja jest całkiem ok,ujdzie.
Trochę mi przypomina strój galowy,bez czapki.Najbardziej podobają mi się
czarne szpilki i spódniczka,reszta taka sobie.Ocena 5/10

Po:Nie wyszło rewelacyjnie.Możesz się pochwalic dużą kolekcją
ELLE i DKNY.Sama nie wiem czy poszczególne elementy pasują do siebię.
Chciałam stworzyc coś kreaktywnego,ale się nie dało,nie obraź się ale powinnaś
zacząc inwestowac w ciuchy które Ci się podobają,a nie markowe :)

3 komentarze:

  1. Powiem ci,że inwestuje w ciuchy, które mi się podobają, moja dollka jest malutka bo ja mam (w realu 153cm wzrostu)to moze dlatego.
    a cpo do makijazu nie zdązyłam go zmienić od popszedniej stylizacji, miałam za mało czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJ ja tylko mam dwie uwagi :1. ładniej (jak dla mnie) wyglądała by bez kapelusza na głowie.
    2 buty mogły by być w białym kolorze -pasowały by świetnie do sweterka jak by co to tylko moja uwaga jeśli się wam nie podoba to okej każdy ma przecież może inne gusta i wyczucie stylu . to na tyle pa :)
    na stardoll jestem - zakrencona11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam nałożyc białe baletki,ale nie było :(

      Usuń