piątek, 27 lipca 2012

Metamorfoza: przyjazn74


STRÓJ

przed:

Jest bardzo ładnie, ale trochę za pusto. przydałaby się jakaś torebka, albo podkolanówki. Bardzo doże użyłaś tej koszuli - sama kiedyś próbowałam coś z nią skombinować, ale do niczego mi nie pasowała.


po:

Długo siedziałam nad tym strojem, ale nie wiem czy osiągnęłam dobry efekt. Całość jest zrobiona w odcieniach czerwieni i czerni. Pod sukienką jest czarna miniówka i sukienka w "zeberkę". Ładnie by ten strój wyglądał, jeżeli zmienisz włosy na krótsze.

MAKIJAŻ

przed:

Bardzo lubię połączenie platynowego blondu i czerwonej szminki, choć lepiej by to wyglądało, gdybyś dobrała inne usta. Dużo lepiej wyglądałby tu taki lekki uśmiech z zamkniętymi ustami. Jeszcze przyczepię się tylko do brwi, ponieważ maja nie odpowiedni kolor - powinny mieć kolor włosów. Pomimo tego jest idealnie.

po: 

Oczy pomalowałam tylko 3 kolorami - niebieskim, miętowym i czarnym. Najpierw całość pomalowałam na niebiesko i pocieniowałam czarnym cieniem zewnętrzną część oka, a miętowym wewnętrzną. Dodałam też pieprzyk i zmieniłam kolor włosów.

DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz