piątek, 27 lipca 2012

Metamorfoza: olaw01


STRÓJ

przed:

Jest ładnie, tak letnio. Podoba mi się połączenie mięty i bieli, co od razu przypomina mi morze. Jedyne do czego mogę się przyczepić to buty i brak paska. Buty powinny być całkowicie niebieskie, a pasek powinien tam być, żeby rozdzielić jakoś spodnie i bluzkę (zlewają się). Pomimo tego jest OK.

po: 

Co prawda nie jestem zadowolona z tego co mi mi wyszło, ale podoba mi się połączenie kamizelki z kurtką - może to cię zainspiruje do jakiegoś nowego stroju. Pod spódniczką są jeszcze 2 spódniczki - niebieska i czarna miniówka.

MAKIJAŻ

przed:

Bardzo ładny makijaż - dobrze połączyłaś kolory cieni, więc do oczu nie mogę się przyczepić. Jedyne co mi się tu nie podoba to kolor polików i ust. Na ustach powinien być jakiś ciemniejszy kolor (np. ciemny brąz), a na polikach róż, lub też brąz. Reszta jest bardzo ładna.


po:

Zrobiłam makijaż w letnich kolorach. Do oczu użyłam linera, dwóch tuszów do rzęs (wydłużyłam górne rzęsy, a dolne pogrubiłam) i żółtej farby z Brave. Poliki pomalowałam wszystkimi pudrami. Usta najpierw pomalowałam czarną szminką, a potem brązową. Dodałam też pieprzyk i zmieniłam włosy.

DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

2 komentarze: