piątek, 27 lipca 2012

Metamorfoza: karo_lek7200


STRÓJ

przed:

Podoba mi się to połączenie topu i "szalu" (nie wiem co to jest). Wszystko ładnie, ale buty i torebka tu nie pasują. Powinny być w innym odcieniu szarości lub różu.

po:

Zrobiłam stylizację w stylu glamour. Nie wiem czy mi dobrze wyszło, ale miałam mały wybór ubrań.  Pod spódnicą i rajstopami jest jeszcze czarna miniówka. Torebkę dobrałam, żeby pasowała do butów. Według mnie, nie jest źle ;]

MAKIJAŻ

przed:

Twój makijaż przypomina mi trochę flagę Hiszpanii, ale jest ładnie. Nie podoba mi się tylko ten brązowy cień na policzkach i kolor ust.

po:



Oczy pomalowałam 3 cieniami - fioletowym, czarnym i białym. Do tego pomalowałam całe oczy linerem (oprócz wewnętrznych kątów) i użyłam pogrubiającej maskary na dolną część oka. Użyłam też sztucznych rzęs i dodałam pieprzyk. Żeby cały makijaż miał połysk, użyłam błyszczyka.


DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

4 komentarze:

  1. metamorfoza bardzo udana, przede wszystkim makijaż (nie lubię takich..."ciapiastych") nie wiem jak ty to robisz że oczy wyglądają tak, tak, magicznie,ja nie potrafię odtworzyć tego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maluję najpierw całe oczy na np. fioletowo, potem po zewnętrznej części oczu cieniuję czarnym cieniem (warstwami) i potem rozjaśniam kąciki oczu białym (też warstwami)

      Usuń
  2. ta metamorfoza podoba mi się miałam też na innym blogu ale mi się nie podobała;)

    OdpowiedzUsuń