wtorek, 31 lipca 2012

Metamorfoza: Selena05050

Przepraszam za moją nieobecność, ale nie miałam za dużego dostępu do komputera.


STRÓJ

przed:


Nie za bardzo mi się podoba. Buty tu kompletnie nie pasują - powinnaś wybrać jakieś czarne lub szare (pasowały by do obrazka na bluzce). Co do reszty stroju, to miałaś dobry pomysł z bluzką włożoną do spodni, ale niesyty z tą koszulką co wybrałaś, tak się nie da. Wygląda to jakbyś przyłożyła spodnie do dollki, a nie założyła.

po: 

Stylizacja jest zachowana tak trochę w jesiennych kolorach (brąz i złoto + czarny). Żeby nie było nudno, dodałam złoty naszyjnik i beżową torebkę z koralikami (?). Miałam duży problem z butami, bo szukałam jakiś ze złotymi dodatkami, ale udało mi się znaleźć tylko te.

MAKIJAŻ

przed:

Źle nałożyłaś włosy - dziwnie nachodzą na twarz. W dodatku nie ładnie wyglądają te pasemka (choć mają ładny kolor), wyglądają jakby ktoś je napaćkał pędzlem. Co do reszty to nie podobają mi się te brwi (takie nienaturalne) i te serduszka. Pieprzyk może być i kolor ust też - pasuje ci do reszty stroju. Oczy są ładnie pomalowane, choć ich kolor nie pasuje do reszty.

po:


Wiem, trochę to tragicznie wygląda, ale jak zmienisz kolor skóry na jaśniejszy niż usta to będzie świetnie. Oczy pomalowałam głównie na niebiesko; użyłam 2 niebieskich cieniów, czarnego i białego. Do tego pomalowałam dolną część oka 3 kredkami do oczu (ciemnoniebieski, jasnoniebieski i biały). Górną cześć oka pomalowałam czarną kredką. Użyłam też na powiekach wydłużającej maskary, a na dole pogrubiającej. Usta pomalowałam najpierw na szaro, a potem pokryłam je beżem i błyszczykiem. Na polikach użyłam wszystkich kolorów pudru. Dodałam pieprzyk i zmieniłam włosy.


DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz