środa, 1 sierpnia 2012

Metamorfoza olamery


Przed:Wszystko jest świetne.Oprócz włosów.Nie podoba mi się ułożenie ich,jest takie sztuczne.Mimo wszystko makijaż i części twarzy są dobre.Makijaż jak widać jest starannie i delikatnie wykonany.Jeszcze do końca nie jestem przekonana do sztucznych rzęs,ale ok.Ocena 9/10.

Po:Zrobiłam mocniejszy makijaż.Użyłam czarnego i miętowego cienia.Delikatnej szminki i musnęłam różem policzki.Włosy dodałam w koczek,jasne.Trochę brwi przy kolorze nie pasują,ale nie mogłam ich zmienic.

Przed:Jest świetnie!Bardzo podoba mi się strój i jego zestawienie.Najlepsza z tego wszystkiego jest spódniczka.Podoba mi się wykorzystanie zwykłej mini czarnej spódniczki jako top.Razem z długą spódnicą wygląda jak sukienka.Buty są ciekawe bo mają ciekawy urwany konturn.Ogólnie bardzo mi się podba.8/10

Po:Tak wiem,nie jest tak ślicznie jak 'przed'.Ale tak mi się spodobały spodnie ombre,że nie mogłam sobie ich od tak zostawić.Dodałam sweterek,niskie szpilki i srebrną torebkę.Nie jest jakaś super stylizacja ale jest :]

1 komentarz:

  1. Dziękuje bardzo za metamorfozę jest świetna bardzo podoba mi się makijaż

    OdpowiedzUsuń