piątek, 27 lipca 2012

Metamorfoza: Wiaderqo


STRÓJ

przed:

Według mnie, jest trochę za pusto. Shorty pasują kolorystycznie do torebki, ale buty już nie przez te białe paski. Gdybyś dobrała jakieś czarno-niebieskie buty, byłoby lepiej.

po: 

Zrobiłam dwie metamorfozy i nie wiem która lepsza, dlatego zamieszczam dwie. Pierwsza podoba mi się z powodu prostoty - sweter bardzo dobrze komponuje się z obszerną spódnicą. W drugiej stylizacji postawiłam na błękit z elementami czerni.

MAKIJAŻ

przed:

Dobrze pomalowałaś poliki i użyłaś fajnej fryzury. Za to nie podoba mi się kształt twarzy (jest zbyt owalny) i brwi, które są za wysoko i mają zły kolor (powinny być w kolorze włosów). Cień do oczu z daleka wygląda fajnie, ale z bliska już nie za ładnie - powinnaś użyć go trochę mniej. Reszta jest dobrze.

po:

Zrobiłam makijaż pasujący do stylizacji nr.2, czyli większą część odgrywa tu kolor turkusowy. Najpierw pomalowałam oczy tą grubą, turkusową kredką/cieniem. Potem zewnętrzną część oka pomalowałam zielonym cieniem, a wewnętrzną białym cieniem. Użyłam też dwóch linerów - czarnym pomalowałam zewnętrzną część oka, a białym dolną część oka. Użyłam też błyszczyka (tylko na dolnej wardze), wszystkich pudrów, sztucznych rzęs i pieprzyka. Włosów nie zmieniałam.

DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz