niedziela, 29 lipca 2012

Metamorfoza Zakrencona11


Przed:Powiem ci,że jak na początki ze stardoll wyglądasz całkiem nieźle.Najbardziej podoba mi się neonowy kolor ust.Nie przepadam zbytnio za tą fryzurą,ale tu wygląda świetnie.Brwi są za cieniutkie,nie jestem przekonana do makijażu oraz opalenizny.Ocena 7/10

Po:W sumie nic się nie zmieniło.Została opalenizna,brwi,usta.Nawet nie malowałam powiek,bo jakoś nie potrafię.Wybrałam te włosy,ponieważ tylko te mi pasowały.


Przed:Tutaj jest trochę gorzej.Powiem co mi się podoba:szpilki,spodnie.Każdy domyślił się co mi się nie podoba.Powiem,że nie lubię czarnych stylizacji.Wygląda to troszeczkę dziwnie obcisła kurtka i na to góra od stroju kompielowego.Nałożyłabym inne buty i tunikę i już by było w miarę ok.Ocena 4/10

Po:Jest o wiele wiele lepiej.Tu bardziej mi się podoba.Jest kolorowo i żywo.Nie przesadziłam z dodatkami,bo w sumie ich nie masz.Torebka może dla nie których nie pasować do wzorów dla bluzki,ale można się przekonać.Jestem ogólnie bardzo zadowolona z twoich ubrań i kosmetyków trzymaj tak dalej :]

1 komentarz: