piątek, 27 lipca 2012

Metamorfoza Gabixis


Przed:Podobają mi się części twarzy.Makijaż jest ładny i delikatny,chociaż wolę ciemne makijaże.Nie za bardzo podobają mi się usta i fryzura,ale tutaj wygląda ładnie.Duży plus za piegi,które bardzo lubię.Wydaje mi się,że brwi są zbyt nisko.Ocena 9/10

Po:Zamiast delikatnego makijażu,postawiłam na ciemny.Wiedziałam,że na pewno w nim będzie czarny kolor,miałam problem z wybraniem brązowego cienia.Próbowałam fioletów,brązów,błękitów.Policzki są muśnięte brzoskwiniowym różem.Fryzura jasna,którą już na pewno masz :)

Przed:Nie jestem za połączeniem spódnicy maxi z sweterkiem.Bardziej by pasował jakiś biały top i jeansowa kurteczka.Naszyjnik jest całkiem ładny i nawet pasuję.Butów nie widać więc nie będę oceniac.Ocena 6/10

Po:Moja droga nie obraź się,ale szafy nie masz za ciekawej.Kombinowałam,ze wszystkim,a nic kompletnie nic mi nie wychodziło.Trochę rzeczy nie pasuje wiem,ale nawet nie masz zwykłych białych balerinek.Żałuję jedynie,że zabrakło paska by spódnica i bluzkę oddzielić.

4 komentarze:

  1. ja nie przepadam za piegami w tak dużej ilości.
    Kiedy weszłam na profil Gabixis sama stworzyłam ładną metkę. Szybko znalazłam buty pasujące do żakietu, dodałam luźną białą bluzkę i czarną kopertówkę. :)
    Szkoda że jej ubrania są tak porozrzucane :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za metkę.Postaram się posłuchać waszych rad.Jeszcze raz dziękuję

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za komentarz. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak wróciłam juz dziś...! :)

    OdpowiedzUsuń