środa, 8 sierpnia 2012

Metamorfoza Missewi551


Przed:Wybacz.Twoja medoll to katastrofa.Nie podoba mi się nic.To emo czy punk?Jest zdecydowanie za czarno.Jak maluje się całe powieki na czarno (które ma płowa stardolla),nie używamy czarnej szminki.Części twarzy są okropne,w miarę jest nos.Makijaż jest nie równy.Przerażają mnie te kolczyki i włosy...Ocena 1/10

Po:Tak samo nie przepadam za cieniami z LUXE,ale nie chciałam używac czarnego cienia.Kolor włosów nie pasuje do brwi,nawet nie wiesz jak ciężko było wybrać fryzurę do twojego kształtu twarzy.Ust nie malowałam,masz tylko czerwoną szminkę.

Przed:OKROPNIE !Przepraszam,ale co to ma byc?Bransoletka na nodze,buty to jakieś okropieństwo,sukienka tak samo.Ujdzie tatuaż,które nawet lubię.Ocena 2/10

Po:Nie robiłam metamorfozy stroju,trzy strony twojej szafy to żółte sukienki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz