wtorek, 7 sierpnia 2012

Metamorfoza laska78075


Przed:Nie podoba mi się nic.Jest tego wszystkiego za dużo.Kolczyki są tragiczne,kolczyki tak samo,są w złym miejscu.O włosach już nie wspomnę.Części twarzy to masakra.Nie nawadze tych oczu,nosa który ma płowa stardolla,usta też nie są za ciekawe.Wkurzają mnie sztuczne rzęsy.Makijaż jest nie estetyczny.Ocena:-1/1o


Po:Tu jest mniej wszystkiego.Dodałam tylko opaske na włosy którą sama zrobiłam za pomocą dwuch czerwonych opasek i kokardki.Makijaż jest bardziej estetyczny,na usta nic nie dawałam bo nie miałaś żadnej ładnej szminki która by tu pasowała.Lubię te włosy,tylko nie ich kolor.Dodałam ten ze względu na kolor brwi.

Przed:Dziwnie nie?Na pierwszym obrazku widnieje lalka w ustawieniu gdy się wchodzi do apartamętu.Na drugiej jest już cała stylizacja.Ogólnie nic mi się nie podoba.Taki styl ma płowa stardolla.Jest za dużo dodatków.Wiedziałaś,że złotej branzoletki nie nakłada się do takiej z srebnymi cwiekami?Nie podobają mi się też buty,spodnie,bluzka,tatułaże,chusta.W miare ok jest aparat,ale te serduszko było nie potrzebne.Ocena 1/10


Po:Przedstawiłam cię w stylu bardziej eleganckim.Look psuje wygląd twojej medoll w Salonie Piękności.Znalazłam tylko takie buty,które nawet pasują,nie miałaś innych.Do tego sukienka,kurteczka torebka i gotowe.Od razu mówię,że okularów nie dało się zdjąc.!

3 komentarze:

  1. Powiem szczerze metamorfoza mi sie nie podoba za ostry makijaz warkoczykjak najbardziej szanuje i ubustwiam ... stroj jest beznadziejny kiedys tak sie ubralam i mnie wysmiali i dlatego stanowczo mowie Nie...

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale mi się twoje stylizacje nie podobają robisz te lalki brzydsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brawo za odwagę - w końcu nie każdy umie wygarnąć komuś błędy jako anonim..

      Usuń