piątek, 3 sierpnia 2012

Metamorfoza: misssabina6008


STRÓJ

przed:

Jest nawet dobrze, ale trochę za czarno. Widzę, ze próbowałaś rozjaśnić całość torebką, ale ona tu kompletnie nie pasuje (powinna być pod kolor butów).

po:

Bardzo dużo czasu zajęło mi zrobienie tego stroju, a i tak nie jestem zadowolona. Masz w szafie bardzo mało płaszczy/kurtek/żakietów i torebek, co bardzo utrudniło sprawę. Do tego nie mogłam zaleźć żadnych jednolitych rajstop. Co jedyne, udało mi się zrobić taki właśnie strój.

MAKIJAŻ:

przed:
 
Nie podoba mi się. Oczy są krzywo pomalowane i to tylko jednym cieniem. Do tego użyłaś na całym oku linera/kredki, co daje nie za fajny efekt. Użyłaś też za dużo błyszczyku (ładniej by wyglądał tylko na jednej wardze). Co do reszty to nie podobają mi się brwi (mają zły odcień i są za cienkie). Włosy są ładne, ale nie pasują do skóry, co daje efekt takiej 'solary'.
po: 

Przydałaby się tu brązowa szminka, ale niestety miałaś tylko odcienie różu i czerwieni. Do makijażu oczu użyłam czarnego i białego cienia, linera i maskary. Dodałam też pieprzyk i kolczyki, a także zmieniłam włosy.

DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

2 komentarze: