piątek, 3 sierpnia 2012

Metamorfoza: Bartek_Ziom


STRÓJ

przed:


Masz mało ubrań, a w dodatku jesteś chłopakiem, więc miałeś utrudnione zadanie. Pomimo tego jest ładnie i wszystko tu pasuje oprócz tych butów - powinieneś wybrać czarne.

po:

Jak już wspomniałam, nie masz za dużo ubrań, dlatego udało mi się zrobić tylko jeden strój. Pod kurtką jest kamizelka, a pod nią koszulka w paski. Myślę, że cały strój prezentuje się dobrze.

MAKIJAŻ

przed:

Miałeś dobry pomysł z tą bródką, ale niestety krzywo ci to wyszło - przynajmniej dobrze dopasowałeś do niej kolor włosów. Co do reszty to brwi mi się nie podobają - są za płaskie (jakby narysowane od linijki), oczy są zwyczajne (ma je połowa Stardolla - trochę oryginalności). Reszta części twarzy jest dobra. Ostatnia rzecz, która mi się nie podoba to kolczyki w brwi - pasowałyby one gdybyś miał inne włosy, ale tu wyglądają jakby na tych włosach leżały.

po:

Myślę, że ładnie mi wyszło, choć to tylko przypuszczenia. Fryzurę zostawiłam, bo prezentuje się dobrze - zmieniłam tylko ich kolor, żeby pasował do brwi. Dodałam też brodę.


DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz