wtorek, 21 sierpnia 2012

Metamorfoza SweetSuzi


Przed:Jest całkiem ładnie.Nie lubię jedynie tego nosa i oczu.Makijaż jest całkiem ładny.Brwi uwielbiam oraz włosy i ich kolor.Podobają mi się usta i ich naturalny kolor.Ocena 7,5/10

Po:Uwielbiam te włosy.Wiem,że zbytnio brwi do nich nie pasują kolorystycznie,ale wystarczy zmienić.Pomalowałam usta brzoskwiniową pomadką.Makijaż czarno-miętowy.I wszystko jestem bardzo zadowolona :)

Przed:Jest świetnie.Kocham tą kamizelkę i spódniczkę.Ładna kopertówka,zmieniłabym buty na jakieś balerinki z BASIC,które masz,ale bardziej mi chodzi o te z nowszej kolekcji.Ocena 9,5/10

Po:Musiałam zrobić metkę z tą marynarką.Uwielbiam ją !Bluzeczka z króliczkiem i kokardką spodnie w których się zakochałam i buty które to wszystko jeszcze słodzą.Jestem zadowolona i jak? :]

1 komentarz:

  1. Dziękuję <33 Podoba mi się makijaż, bo przynajmniej nie użyłaś kosmetyków z LUXE jak niektórzy ;) Strój też ładny :D

    OdpowiedzUsuń