wtorek, 21 sierpnia 2012

Metamorfoza Suzi12334


Przed:Nie podoba mi się.Nie przepadam za tym nosem ani oczami.Brwi są oki tylko nie w tym kolorze co włosy,a to ważne by dbać nawet o najmniejsze szczegóły!!Milion sztucznych rzęs i gało kropelek których również nie cierpię.Policzki tak samo są okopne.Włosy...kocham ten warkocz ale nie tak!Ten loczek i ta grzyweczka..okropne nie lubię tych sztucznych beretów.Usta są ok. 3/10

Po:Zauważyłam,że masz bardzo ładną karnacje.Pasuję do koloru włosów,nie do brwi bo są w innym kolorze.Na ustach prezętuje się pomadka nude oraz czarny make-up.Jest w jednym kolorze,zaakcentowany brązem.Troszkę różu w kolorze różowym i gotowe :]


Przed:Kompletnie nie w moim stylu.Uwielbiam te ciuchy wszystkie,ale nie w tym połączeniu.Spodobał mi się pomysł butów.Jest zdecydowanie za goło!3/10


Po:Elegancko:]Od razu gdy zobaczyłam te spodnie musiałam z nimi zrobić stylizacje.Do tego top i narzutka i kilka dodatków i gotów.Jestem w 100% zadowolona z metki,masz świetną szafę,naprawdę nie było mi trudno coś wymyślić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz