czwartek, 9 sierpnia 2012

Metamorfoza: sweetysara9


STRÓJ

przed:

Kompletnie nic tutaj nie pasuje. Torebka jest niby w tej samej kolorystyce co buty, ale ma kompletnie inny odcień. Tunika mi się nie podoba. Nie wiem po co ci ta babeczka - ładniej by było jakbyś zaprojektowała jakiś lepszy wzór. Powinnaś też wydać te 500 sm co dostałaś przy rejestracji na lepsze ubrania.

po:

Kompletnie nie wiem co można by było zmienić w twoim stroju, ponieważ masz praktycznie same darmówki. Udało mi się na szczęście znaleźć jakieś pasujące do siebie kolory i wyszło mi takie coś. Mi się nie podoba i tobie zapewne też, ale nic ładniejszego się nie dało.

Makijażu nie robiłam, ponieważ nie masz żadnych kosmetyków i mas tylko trochę biżuterii, z której i tak bym nic nie wymyśliła.
 
DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

1 komentarz: