czwartek, 9 sierpnia 2012

Metamorfoza: zuzia_455


STRÓJ

przed:


Twój strój nie za bardzo mi się podoba. Pasują tu jedynie szpilki, kurtka i body. Body niestety źle użyłaś. Rozumiem, że to miało być takie specjalne połączenie z legginsami, ale nie za bardzo ci wyszło, bo teraz to wygląda jak kostium z cyrku. Do tego ta torebka nie pasuje do reszty (wszystko jest na niebiesko, a ona jest brązowa) - powinnaś ją dopasować do szpilek, czyli użyć jakiejś granatowej. Bransoletka niby jest niebieska, ale jest w kompletnie innym odcieniu od reszty, co ją zbytnio wyróżnia. Naszyjnik może być, nawet pasuje.


po:

Ja zrobiłam stylizacje w 3 kolorach. Użyłam granatowych szpilek i body (tak jak w twojej stylizacji), ale dodałam do tego biały, prześwitujący top i spódniczkę (dałam ją pod rajstopy, żeby dawała efekt przeźroczystej).

MAKIJAŻ

przed:

Nie podobają mi się twoje części twarzy; takie oczy ma połowa stardolla, nos jest z prawej strony większy (krzywy), a usta za jasne. Do ciemnej karnacji, powinno się dobierać ciemniejsze usta, bo inaczej dollka będzie wyglądała jak solara. Podobają mi się za to twoje brwi, kształt ust i kształt twarzy. Dobrze też pomalowałaś oczy. Co do ozdób, to jest ich za dużo. W dodatku nie wiem po co dodałaś te włosy na nos - jeżeli chciałaś urealistycznić swoją dollkę, to ci nie wyszło, bo cienie są za ciemne i w dodatku krzywo nałożone. Włosy mogą być, choć nie ładnie wyglądają w tym kolorze.

po:

Nie za dużo mogłam tu zmienić, ponieważ nie miałaś żadnych cieni do oczu i miałaś tylko jeden puder. Zmniejszyłam rzęsy i pomalowałam je dwoma maskarami - do tego dodałam jeszcze sztuczne rzęsy i pieprzyk. Usta pomalowałam brązową szminką, ponieważ ciemniejszej nie było.  Dodałam też błyszczyk i puder. Zmieniłam fryzurę na krótszą i pomalowałam ją na czarno.


DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

5 komentarzy:

  1. 1. Nie podoba mi się w ogóle twoja metamorfoza.
    2. W stroju są elementy brązy np. granatowa katana z obszywkami brązowymi i buty granatowe z brązowym spodem, więc torebka jak najbardziej tu pasuje.
    3. Czasem jest tak, że niektóre rzeczy się poprzesuwają po zapisaniu, więc cień wokół nosa się też przesunął - to nie są włosy !
    4. Makijaż po - włosy masakra... i te pieprzyki to właśnie każdy ma nad ustami.
    5. Strój po - biała prześwitująca bluzeczka w ogóle tu nie pasuje, krzywo ułożona, tak wszystko odcięte od siebie, nie przypadło mi to do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma inny gust, dlatego nie musi ci się podobać. Zgłosiłaś się do metamorfozy, więc ją wykonałam. Mam całkowicie inny styl, dlatego nie umiałam zrobić z twoich ubrań czegoś konkretnego. Co do makijażu to jak miałam coś wykonać, skoro prawie wcale nie miałaś kosmetyków?

      Usuń
  2. przepraszam bardzo, ale ja się nie zgłosiłam tylko ty wysyłałaś wszystkim wiadomości o metamorfozie. no właśnie, każdy ma inny gust. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wysyłałam wiadomości do metek (no chyba, że Kattusia to zrobiła)

      Usuń