czwartek, 16 sierpnia 2012

Metamorfoza: Tocio10


STRÓJ

przed:

Nic mi się tu nie podoba. Buty niby są w tym samym kolorze co koszulka, ale to kompletnie dwa różne odcienie, które do siebie nie pasują. Spodenki pasowały by do jakiejś pastelowej, obszernej bluzki, ale w połączeniu z tą kurtką nie robią fajnego wrażenia.

po:

Stylizacja jest w czarno-białych kolorach. Nie muszę się tu za dużo rozpisywać, bo wszystko jest widoczne na obrazku, dlatego powiem tylko, że pod białą spódnicę dałam czarną miniówkę (pod rajstopami) i miałam problem z butami, ponieważ nie miałaś żadnych czarnych.
 
MAKIJAŻ

przed:
 
Widzę, że chciałaś uzyskać efekt Smooth Eye, ale niestety nie wyszło ci do za dobrze, ponieważ w większej części użyłaś farb Brave. Po pierwsze, nie powinnaś malować oczu aż do brwi, ponieważ nie wygląda to za ładnie. Do tego nawaliłaś bardzo dużo sztucznych rzęs, co wygląda jakby urosły ci tam krzaki. Ogólnie to mi się nie podoba. Co jedyne, wybrałaś ładne usta, nos, brwi i kształt twarzy. Oczy same w sobie są złe, a fryzura nawet może być.

po:

Dość długo zajęło mi robienie tego makijażu, ponieważ jest on dość skomplikowany. Najpierw pomalowałam całe oko linerem (oprócz wewnętrznej i zewnętrznej części oka). Potem użyłam niebieskiej farby brave i pomalowałam tylko kawałek oka - od zewnętrznej części do połowy powieki. W tym samym miejscu użyłam fioletowej farby, ale tylko mały kawałek nie wykraczający poza granicę powieki. Czarnym cieniem do oczu zrobiłam cienie w wewn. części oka i zewnętrznej części. Użyłam też maskary (ale lekko) w zewnętrznej części oka i doczepiłam zmniejszone sztuczne rzęsy. Użyłam też kredki do oczu w zewn. części oka i pod nim pomalowałam fioletową farbą brave. W kącikach oczu użyłam białej farby, a na dole oka (pod rzęsami) użyłam niebieskiej farby. Pomalowałam też usta błyszczykiem, dodałam pieprzyk i zmieniłam włosy. Pomalowałam też poliki  (i kawałek twarzy koło nosa i pod okiem) pudrem.


Metamorfoza została wykonana w dość dużym odstępie czasu, dlatego twoja dollka teraz wygląda trochę inaczej.
 
DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

4 komentarze:

  1. fajny blog zapraszam do mnie link : tak-blisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna metamorfoza, nie podoba mi się tylko jeden element: włosy, ale ciuchy i makijaż udane. :)
    pozdrawiam, majka ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Smokey eyes, a nie Smooth eyes.
    Szpanujesz.

    OdpowiedzUsuń