wtorek, 21 sierpnia 2012

Metamorfoza Blondi00




Przed:Nie jest aż tak źle.Podobają mi się wszystkie części twarzy.Lubię czerwony kolor szminki.Kocham tego warkocza,tylko nie w tym kolorze.Lepszy by był do oczywiście jasnej karnacji blond warkocz.Co do karnacji dałabym jaśniejszą.Makijaż jest ubogi,ale ładny i naturalny.Ocena 7/10

Po:Kosmetyków nie masz ogrom.Wykonturowałam oko czarnym eyelinerem,usta pozostawiłam bez ulepszeń.Co mogłam to zrobiłam,czyli zmienić włosy i ich kolor :]


Przed:Nie bardzo.Sukienka sama w sobie,jest bardzo ładna,ale nie te buty!Jeszcze przydałby się rajstopy i kopertówka,cały strój psuję wygląd twojej lalki w Salonie Piękności.Ocena 6/10


Po:Znalazłam całkiem fajną marynarkę-narzutkę w twojej szafie.Jest zaprojetowana,ale wygląda nawet jak oryginalna.Dodałam wysokie buty,czarne spodnie i top,nie miałaś torebki,która pasuję więc jest bez :]

1 komentarz:

  1. Blondi00: Nie lubię tej bluzki razem z tymi spodniami ponieważ wyglądam strasznie grubo. :(

    OdpowiedzUsuń