wtorek, 21 sierpnia 2012

Metamorfoza Vicia1996


Przed:Nie podoba mi się.Z części twarzy podobają mi się jedynie usta.Oczy są okropne,pomalowane po same brwi..Nie nawidzę takich długich sztucznych rzęs.Uwielbiam tą fryzurę,ale ty ją oszpeciłaś.Zrobiłaś jakieś ombre,które nie wyszło.Pepe jest słodki,ale nie w moim guście.Ocena 3/10

Po:Postanowiłam cię przedstawić w bardziej dziewczęcym stylu.Makijaż jest fioletowo-czarny uwielbiam takie połączenia.Dałabym inny kolor oczu gdybyś miała inne brwi.Kocham malinowe usta tutaj całkiem ładnie to wygląda.Dałam trochę akcentu policzkom :]



Przed:Nieee,podoba mi się.Nic nie jest w moim stylu.Płowa stardolla nosi takie połączenia na sobie.Brak komentarza...Ocena 2/10

Po:Bardziej elegancko i dziewczęco!Buty pasują to koloru torebki.Zakochałam się w tej bluzce.Założyłabym spódnice,ale nie miałaś ładnej.Jest tak jak jest,szpeci wszystko wygląd medoll w Salonie Piękności.

2 komentarze:

  1. Nie podoba mi się ponieważ ja jestem Emo w realu więc nie lubię być damesą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robimy metamorfozy w naszym stylu, dlatego jeżeli chciałaś metamorfozę w innym stylu, mogłaś napisać ;]

      Usuń