niedziela, 9 września 2012

Metamorfoza: kara_paula


STRÓJ

przed:


Kolorystycznie pasuje tu tylko spódniczka i bluzka. Buty mają tylko trochę czerni (większą część odgrywa brąz), dlatego powinnaś użyć jakiś innych. Do tego przydałaby się jakaś torebka i pasek. Jak dla mnie, jest za pusto.

po:


Zrobiłam dwie stylizacje i nie wiem która jest lepsza. Ogólnie, to nie mogłam się wykazać, ponieważ masz bardzo mało pasujących do siebie ubrań. Pomimo to, myślę, że nawet w miarę mi wyszło.

MAKIJAŻ

przed:

Bardzo podobają mi się twoje części twarzy, choć dałabym wyżej nos i oczy. Co do makijażu, to jak na farby Brave, dobrze pomalowałaś oczy. Ogólnie, to masz mało kosmetyków, więc twój makijaż nie jest zły. Co do włosów, to nie podobają mi się, a serduszka wydają mi się zbędne.

po:

Makijaż zrobiłam w podobnych kolorach, ponieważ nie miałam za dużego wyboru. Fioletowy i niebieski cień użyłam na górnej powiece, a biały na dolnej części oka. Użyłam też tuszu do rzęs i doczepiłam sztuczne rzęsy. Podniosłam usta i oczy i dodałam pieprzyk. Do tego zmieniłam fryzurę.

Wiem, że teraz twoja dollka wygląda kompletnie inaczej, ale metka była robiona w dość dużym odstępie czasowym - przepraszam, że musiałaś czekać :)


DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

4 komentarze: