niedziela, 2 września 2012

Metamorfoza CAROLIN987


Przed:Podoba mi się makijaż powiek,ale jeśli masz ochotę na super brokatowe powieki usta i policzki powinny być delikatne a przede wszystkim matowe.Brwi mają zupełnie inny kolor niż włosy,a nie powinno tak być.Nie podoba mi się biżuteria,kolczyki wiszą na włosach.Opaska sama w sobie jest ładna,ale nie w tym stylu.Części twarzy są w miarę.Nie podobają mi się usta i nos.Ocena 5,5/10


Po:Metamorfozę widać.Jak widać do makijażu użyłam tylko matowych cieni,nie przepadam za tymi z Luxe.Wszystko było by superowo,gdyby nie te usta które wszystko szpecą.Kolor włosów dałam pod brwi.Dodałam moje ulubione lekkonki starollowe i gotowe :]

Przed:Twój strój za bardzo mi nie przypadł do gustu.Jest zdecydowanie za wiele tej biżuterii.Kolczyki,opaska,naszyjnik i bransoletki.Bransoletki według mnie niezbyt pasują,dałabym strój bez nich.Pasek jest ok.Rozumiem,że większość stardollowiczów bierze udział w MSW,ale nie lubię jak dolki trzymają te znaczki.Buty są bardzo ładne.Nie nawidzę tej spódnicy jest okropna -,- Ocena 2,5/10

Po:Jest zdecydowanie lepiej.Strój jest w klimacie.Buty pasują do sweterka które uwielbiam.Dodałam spódniczkę pasek i torebkę,nie masz rajstop więc dałam podkolanówki,ale to szczegół,jestem ogólnie bardzooo zadowolona :)
............
UWAGA!NIE PRZYJMUJE JUŻ ZGŁOSZEŃ DO METAMERFOZ NA OKRES CAŁEGO ROKU SZKOLNEGO-10 MIESIĘCY,NIE ZGŁASZAJCIE SIĘ DO MNIE (KATTTUSIA).

1 komentarz: