piątek, 3 sierpnia 2012

Metamorfoza: kitek97

kliknij, żeby wejść na profil

STRÓJ

przed:

Nic tutaj nie pasuje. Torebka powinna być w tej samej kolorystyce co buty (które są w dodatku przesunięte). Bransoletka powinna pasować do reszty (lub nie powinno jej tu być). Co do reszty, to może być. Samo połączenie topu ze spodenkami nie jest złe, ale to nic nadzwyczajnego.

po:

Strój wykonałam w 2 kolorach - niebieskim i czarnym. Miałaś bardzo dużo ubrań, ale trudno je było połączyć, dlatego stworzyłam tylko takie coś. Pod sukienką jest jeszcze czarna spódniczka, czarna bluzka i biała bluzka.

MAKIJAŻ

przed:
Nie podoba mi się. Za dużo sztucznych rzęs i w dodatku są źle ustawione. Źle dałaś też tego kolczyka w wardze. Powinnaś go przekrzywi, albo dać na środek. Nie podobają mi się też tutaj brwi (są jak u plastika).

po:

Oczy pomalowałam fioletowym cieniem do oczu i dwoma farbami Brave. Użyłam też linera na dolnej części oka, a usta pomalowałam na różowo. Zmieniłam włosy i dodałam pieprzyk.

DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz