piątek, 3 sierpnia 2012

Metamorfoza malina7.


Przed:Nie podoba mi się nic.Ciemna cera i jasny makijaż daje efekt solary.Elementy twarzy są okropne.Denerwuje mnie ta sztuczna grzywka,którą nosi płowa stardolla.Nie jestem do końca przekonana do oczu oraz fryzury.Ocena 2/10


Po:Chciałam zmienic usta w paincie,ale nie wyszło.Tutaj przynajmniej makijaż i fryzura jest ładna.Jak byś zmieniła kolor ciała i usta,wyglądało by to świetnie.Do makijażu użyłam zielonej,fioletowej,niebieskiej farbki i czarnego cienia.Ust nie malowałam,bo miałaś tylko ciemno fioletową szminkę.



Przed:Okropnie.Lubię te szorty,trampki i bandamki,ale nie w tym połączeniu.Jestem ciekawa czy zastanowiłaś się jak wygląda biała bluzka na brązowej karnacji.Ogólnie podobają mi się ubrania,prócz bluzki,ale nie tak jak ty to zestawiłaś.Ocena 3/10


Po:Na początku ciężko było mi coś wymyślić.Masz okropną szafę.Jak widać stylizacje mają te same elementy:szelki,torebki.Dodałam dwie stylizacje bo nie wiedziałam która jest lepsza i chciałam ci dac pomysł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz