poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Metamorfoza: LADYGAGA978


STRÓJ

przed:

Nie podoba mi się twój strój. Dobrze połączyłaś buty i skarpetki, ale to jedyne połączenie, która tu pasuje. Rajstopy gryzą się ze skarpetkami (powinnaś zostawić nogi bez rajstop, albo użyć jakiś bez wzorków). Spódniczka może być, ale te paski na nie nie wyglądają ładnie - wystarczy, że ze spódniczki coś wystaje. Bransoletka i naszyjnik są w dwóch rożnych kolorach (czy widziałaś kiedyś, żeby ktoś zakładał srebrną biżuterię do złotej?) Top i kurtka nie pasują do reszty. Do tego to coś na brzuchu (kolczyk?) dziwnie wygląda.

po:

Zrobiłam kilka strojów, bo nie wiedziałam który lepiej wygląda. Na pierwszym obrazku dużą rolę odgrywa szara bluzka, ponieważ dobrałam ją do kontrastu. Do tego fioletowy beret i pasek to dobre połączenie. Druga stylizacja jest na fioletowo - pod sukienką jest czarna bluzka i spódnica. 3 stylizacja jest zachowana w odcieniach czerni i bieli. Dla kontrastu dodałam złoty naszyjnik i beżową torebkę (choć czarna kopertówka też by pasowała).

MAKIJAŻ

przed:

Nie obraź się, ale twarz twojej dollki to masakra. Po pierwsze, nie powinno się łączyć ciemnej karnacji z jasnymi włosami (bo daje to efekt solary) i malować ust na jaśniejszy kolor niż kolor skóry. Do tego masz strasznie dużo dodatków - gdy próbowałam je zdjąć, to aż mi się komputer zwiesił. Oczy są za mocno pomalowane i mają za dużo sztucznych rzęs i tyk czarnych łezek. Dobrze za to rozjaśniłaś wewnętrzną część oka. Co do części twarzy to są zwyczajne i nic się w nich nie wyróżnia - ma je połowa stardolla.

po:

Teraz woja dollka wygląda bardziej naturalnie. Oczy pomalowałam najpierw fioletowym cieniem (wykraczając poza granicę oka), a następnie użyłam czarnego cienia tylko na powiekach i w zewnętrznej części oka. Kąciki oczu pomalowałam wrzosowym cieniem, następnie beżowym, a potem białym. W zewnętrznej cz. oka namalowałam kredką do oczu mały 'kwadracik' (żeby oko wydawało się ciemniejsze), następnie użyłam fioletowej kredki (tak jak na obrazku) a potem całą dolną część pomalowałam linerem. Dodałam też sztuczne rzęsy i wyciemniłam brwi. Poliki pomalowałam szarym pudrem, a usta najpierw na różowo, a potem na brązowo. Dodałam też błyszczyk. Włosy zostawiłam takie jakie były (zmieniłam tylko kolor) i dodałam opaskę. Cały makijaż jest dość mocny i większą część odgrywa tu fiolet, ponieważ stylizacje które wykonałam też są fioletowe.

DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

1 komentarz:

  1. jest super a ta solarę to zrobila mi moja młodsza siostra :)

    OdpowiedzUsuń