poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Metamorfoza: Patrycjaa16


STRÓJ

przed:

Strasznie pusto. Rozumiem, że jesteś początkująca i jeszcze nie masz za dużo ubrań, ale z tego co wiem, na początek każdy dostaje 500 sm i chyba 20 sd, więc mogłabyś w coś zainwestować. Masz źle dobrane buty i brak bluzki. Nie pasują tu też korale i pasek.

po:

Masz bardzo, ale to bardzo mało ubrań w szafie - większość z nich to darmówki, które dostaje się zakładając tu  profil. Nic nie udało mi się wymyślić, dlatego strój wyszedł jak wyszedł.
MAKIJAŻ

przed:

Nie podoba mi się. Fryzura co prawda pasuje do twojej twarzy i ma ładny kolor, ale jest po prostu nie ładna. Nos jest krzywy i ma go połowa stardolla. Usta też mi się nie podobają. Co do oczu to mogą być, za to brwi są strasznie cienkie.

po:

Zmieniłam tylko fryzurę i kolor włosów. Pomalowałam też inaczej oczy. Co do części twarzy, to podwyższyłam usta i dałam trochę niżej oczy i brwi.

DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz