poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Metamorfoza PatusiaxD


Przed:Niektóre elementy twarzy mi się podobają,inne wręcz przeciwnie.Nie cierpię tych ust,nosa,kolczyków i pieprzyka.Jest w złym miejscu.Włosy są ładne,tylko nie w innym kolorze.Oczy są nawet.Ocena 5/10


Po:Nie mam pojęcia czy tu jest lepiej.Po prostu nie za bardzo umiem malować te oczy.Ust nie malowałam bo masz tylko dwie brzydkie szminki.Włosów nie zmieniałam,tylko kolor.Wiem,że makijaż jest mało barwny,ale co kolorowego można wykonac czarnym i białym cieniem ?

Przed:Jeszcze ujdzie.Nie podobają mi się spodnie i to,że nie dałaś dodatków.Przynajmniej kopertówki.Szpilki uwielbiam,tunika nawet ok a kurteczka też jest fajna.Ogólnie ładnie tylko dodatki ...Ocena 7/10

Po:Jest podobnie,ale inaczej.Tak samo nałożyłam jeansy i szpilek nie zmieniałam.Uwielbiam tą bluzkę,jak byś jej nie miał bym nie wiedziała w co cię ubrać.Nie masz kopertówek,ale całkiem ładną torebkę,którą możesz tak samo użyc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz