wtorek, 21 sierpnia 2012

Metamorfoza NiePaczajTak


Przed:Wiem,że jesteś chłopakiem,ale zawsze można jakoś wyglądac.Nie nawidze tego nosa.Usta są ok,tylko gdyby były w innym kolorze było by jeszcze lepiej.Brwi,nie są ładne,ale fajnie,że w tym samym kolorze co włosów.Oczy są śliczne.Musisz zmienić karnacje,nie lubię ciemnej,a jeśli tak to jasne włosy :)Ocena 6/10

Po:Prawie nic nie zmieniłam.Wiem,że brwi są w innym kolorze niż włosy,ale tylko ty możesz je zmienić.Usunęłam dodatki i dałam kolczyk w innym miejscu tyle :]

Przed:Jest super tylko nie by było mega lepiej bez szalika lub wogule lepiej by było gdybyś założył apaszkę.I nie podobają mi się buty,ogółem jest spoko :]]Ocena 7/10


Po:Troszeczkę skromniej.Opaska na głowie pasuję do koloru butów.Kocham te spodnie + biała bluzka i koniec :)Ogółem jestem ponownie zadowolona :]

1 komentarz:

  1. biała bluzka i czarne spodnie= dobry zestaw :)
    zapraszam do mnie :)
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń