wtorek, 28 sierpnia 2012

Metamorfoza: _super.zela_


STRÓJ

przed:


Stylizacja jest w miarę ok - kolory  i wzory do siebie pasują. Jednak stylizacja jest trochę za nudna, ponieważ nie widzę tu nic oryginalnego.

po:

Co prawda wiosna już dawno minęła, ale postawiłam na kwiecistą stylizację. Główną rolę odgrywa tu pomarańcz i odcienie brązu. Myślę, że wszystko tu ładnie pasuje, oprócz butów - bardziej pasowałyby tu jakieś pomarańczowe, ale niestety takich nie miałaś.

MAKIJAŻ

przed:


Części twarzy i włosy w tym kolorze bardzo mi się podobają. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to brwi (które wyglądają jakby były namalowane od linijki) i makijaż, który wyszedł trochę krzywo (ale ogólnie, miałaś dobry pomysł).

po:


Nie mogłam za bardzo się wykazać, ponieważ masz bardzo mało kosmetyków. Makijaż starałam się wykonać tak, żeby pasował do stylizacji, dlatego użyłam tylko żółtej i brązowej farby Brave. Do tego pogrubiłam rzęsy na górnej powiece i dodałam trochę czarnego cienia po zewnętrznej części oczu. Dodałam też pieprzyk i zmieniłam fryzurę. Chciałam też coś zrobić z brwiami, ale niestety nie mogłam ich ukryć, zmienić koloru, czy kształtu.

DODAJ KOMENTARZ I DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW

4 komentarze:

  1. Podoba mi sie ;) Wiem , ze mam mało kosmetyków, jeszcze nigdy nie byłam superstar i nie miałam możliwości ich zakupienia. Co do butów, to także szukałam ich , ale na razie nie mam pieniędzy na ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że ci się podoba ;D i rozumiem, że nie jesteś SS, dlatego masz mniej kosmetyków, dlatego dobrze, że kupiłaś farby Brave ;D

      Usuń
  2. Mam jeszcze dwa pytania, co do założenia bloga. Jak wstawić swoje zdjęcie, tak jak u was jest? Chodzi mi o to,żeby było widać jak wygladam na strdoll ;) Jak zrobiłaś te zakładki na górze strony np.regulamin itd.? Mam nadzieje że mi pomożesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,to redaktorka katttusia chcętnie ci pomgoge.By dodac zdjecie musisz je wykonac stardollowym aparatem lub dac scena.Potem zdjecie za stardoll wklejasz do prezętacji kopiujesz i wklejasz na pulpit następnie jak jest post jest pasek narzędzi i tak szukasz dodac obrazek i dodajesz,a co do screna wycinasz wklejasz do painta zapisujesz i szukasz w pasku bocznym jak dodac zdjecie i już :)
      A co do zakładek to gdy dodajesz post na górze jest dodaj post edytuj posty i tam jest edytuj strony klikasz i tam jest dodaj strone kilkasz piszesz i publikujesz poetm wybierasz rozmiszczenie i gotowe :)mam nadziej że pomogłam :)

      Usuń